top of page

Klachten

Wij vinden het zeer belangrijk dat u tevreden bent over de door ons verleende zorg. We blijven de kwaliteit van onze zorgverlening ontwikkelen en verbeteren en staan open voor feedback. Bent u niet tevreden? Dan hopen wij dat u uw klacht of suggestie met ons wilt delen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Dit geeft ons de mogelijkheid om uw klacht op te lossen en om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen.

Als u een probleem of klacht hebt, geeft u dit dan direct aan bij de medewerker door wie u bent behandeld. Uw huidtherapeut kan het probleem in de meeste gevallen dan snel oplossen.

Indien u hierna nog niet tevreden bent, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Miracle Skin Clinic. Hiervoor kunt u onderstaand klachtenformulier gebruiken. Wanneer u er met ons niet uitkomt, kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van onze beroepsvereniging: de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH). Deze klachtencommissie is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.

klachtenformulier

Bedankt voor uw bericht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

bottom of page